1
بارگذاری یک ویدئو
• Qmery ویدئوهای شما را در
فرمتهای مختلف، در هر حجم و با هر مدت زمانی که داشته باشند، میپذیرد.
• شما می توانید به راحتی ویدئوهای خود را از طریق پنل Qmery بارگذاری کنید.
2
میزبانی ویدئو
• میزبانی ویدئوی شما به صورت رایگان با Qmery خواهد بود.
• تمامی هزینه پهنای باند و سایر هزینه های نگهداری و پشتیبانی بر عهده
ی Qmery می باشد.
• بناشده بر زیرساختهای بینقص و دقیق
3
آمادهسازی ویدیو ها
• Qmery به طور خودکار
ویدئوهای شما را در 3 کیفیت مختلف برای استفاده در وسایل پخش کننده مختلف و نیز
پهنای باندهای مختلف کاربر آماده ی استفاده می نماید.
• Qmery به طور خودکار برای هر
یک از ویدئوهای شما تصویر پیش نمایش (Thumbnail)
آماده می سازد.
4
ارائهی پلیر
• Player همواره در پخش ویدئو یک سهل ممتنع بوده است. Qmery از حرفه ای ترین Player های موجود برای سرویس دهی به شما استفاده می کند. قابلیتهای خاص این Player ها به همراه پشتیبانی که توسط تیم فنی Qmery از آن به عمل می آید، خاطر شما بابت تطابق و کارکرد آن در پخش کننده های مختلف آسوده می نماید.
5
مدیریت ویدیو ها
شما از طریق پنل مدیریت در وبسایت Qmery همواره میتوانید به راحتی محتوای خود را از هر کجا که هستید،
مدیریت کنید.
• شما می توانید برای کانال خود دسته بندی های مختلف ایجاد نموده و
سپس این دسته ها و ویدئوهای آن را مدیریت نمایید.
6
استریمینگ ویدئو
• Qmery به شما ظرفیت Strteaming را برای پخش های ویدئوی همزمان ونیز ویدئوهای درخواستی ارائه می
نماید.
• Qmery از پخش سازگار (Adaptive
Bitrate) پشتیبانی می نماید که
باعث ایجاد تجربه بهتری برای کاربران شما خواهد شد.
7
شبکهی توزیع محتوا(CDN)
Qmery از طریق شبکهی «سیدیان» اختصاصی خود، محتوای شما را (VoD، (LIVE در هر نقطهای از دنیا به سریعترین شکل و با بهترین کیفیت ارائه میکند
8
قابلیتِ شخصیسازی
Qmery به شما این امکان را میدهد که لوگوی دلخواه خود را بر روی ویدئوهایتان اضافه کنید. همچنین قابلیت این را دارد که Player انحصاری مخصوص سازمان خودتان را به شما ارائه کند.
9
خدمات ویژه برای سازمانهای بزرگ
اگر یک شرکت یا سازمان بزرگ را مدیریت میکنید و حجم سرسامآور محتوای ویدئوییتان، شما را خسته کرده است، خدمات ویژهی Qmery برای سازمانهای بزرگ، تمام نگرانیهایتان را از بین میبرد. با استفاده از این خدمات، سازمان شما قادر خواهد بود، در هر مقیاسی ویدئو تولید کرده و آن محتوا را از طریق کانال سازمانی خود در اینترنت نشر و پخش کند. پیکهای ویژهی Qmery به سرعت در هرجایی که شما بخواهید حاضر شده، محتوای شما را دریافت میکنند و مابقی کارهای دیگر را Qmery انجام میدهد. کمی بعد، شما محتوای آمادهتان را به مخاطبانتان عرضه میکنید و آنها به تماشا مینشینند.
10
قابلیت ارائهی لینک دانلود ویدئو
شما در صورت تمایل میتوانید لینک مستقیم دانلود( از یک تا حداکثر پنج لینک) از ویدئوهای خود را نیز به کانال شخصیتان اضافه کنید و محتوایتان را در اختیار مخاطبانتان قرار دهید.
11
افزودن لوگو
• شما می توانید به ویدئوها لوگوی اختصاصی خود را اضافه کنید.
• برای این کار کافی ست لوگوی خود را در سایت بارگذاری کنید واز این
به بعد بر روی کلیه ویدئوهای شما این لوگو افزوده خواهد شد.
12
ارائه لینک دانلود
• اگر شما تمایل داشته باشید که کاربران شما علاوه بر مشاهده ویدئو در سایت یا اپلیکیشن شما، بتوانند آن را دانلود نیز بکنند، نگران مسائل فنی و سرورهای مربوط به آن نباشید. Qmery تمامی این کارها را به انجام رسانده و به شما لینک دانلود ویدئو برای کیفیت های مختلف ارائه می نماید.
13
ارائهی گزارشات و آمار
• انواع گزارش های مربوط به بازدید ویدئو در Qmery تولید و در اختیار شما قرار داده می شود. شما با استفاده از این
گزارش ها می توانید به اثربخشی ومیزان علاقه مندی کاربران خود به هر ویدئو پی
ببرید.
• گزارشهای ویژه و پیشرفته از توزیع جغرافیایی کاربران شما و گزارش های
ترکیبی پیشرفته از دیگر مزیت های Qmery
است.
It's not the matter of being watched or watching, You always love to spend your time having video around
Enjoy your moments watching this great video
شاید نتوان معادل فارسی مناسبی برای عبارت Video Marketing Works یافت، اما مفهوم این عبارت بسیار ساده و گویا می باشد: بهترین راه حل بازاریابی و دنیای تجارت در حال حاضر استفاده از ویدئو است.
با توجه به گستردگی خدماتی که دنیای مدیا و به خصوص ویدئو می تواند ارائه دهد، بهره گیری از این تکنولوژی بسیار کارآمد بوده و مزایای بسیاری که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود به همراه دارد:
- تاثیر بسیار گسترده در جامعه کاربران : 93 درصد از تعداد 600 سیستم بازاریابی موفق در دنیا در سال 2013 از ویدئو مارکتینگ استفاده نموده اند و 85 درصد از این آمار نیز استفاده از سایت های موفق هاستینگ را عامل موفقیت تجارت خود بیان نموده اند.
- ارائه محتوای بیشتر در مدت زمان کمتر: استفاده از ویدئو امکان ارائه ی محتوای بیشتری را در مدت زمان کوتاهتری ارائه می دهد. در زمان پخش یک ویدئو اطلاعات بسیار بیشتری به کاربران انتقال داده می شود، این در حالی است که برای ارائه ی همان محتوا در قالب نوشتار مخاطب شما تعداد صفحات بسیاری را باید بررسی نماید و همانطور که همگان بر این موضوع اتفاق نظر دارند هر یک دقیقه ویدئو اطلاعات در حدود 1.8 میلیون کلمه را انتقال می دهد.
- نمایش ویدئو در قالب ایمیل افراد می تواند بسیار نرخ بالایی در کلیک بر روی تبلیغات شما داشته باشد. با ارسال یک فایل ویدئو و یا حتی لینکی از ویدئو که توسط یک هاستینگ معتبر تهیه شده باشد به ایمیل افراد، می توانید بهترین نتیجه را برای تبیغات خود داشته باشید. استفاده از هاستینگ اختصاصی ویدئو می تواند کمک شایانی برای جلوگیری از تمرکز کاربران شما به بخشی مانند ویدئوهای مشابه در زمان نمایش ویدئو شود.
برای درک روند رو به رشد استفاده از ویدئو مارکتینگ می توانید ویدئو زیر را که توسط هاستینگ تخصصی Qmery آماده شده است، مشاهده نمایید:
تا سال 2012 درآمدهای حاصل از پلتفرمهای توزیع خدمات ویدئویی برای شرکتهای رسانهای و سرگرمی (شامل توزیعکنندگان خدمات ماهوارهای و کابلی) در سرتاسر جهان به 2.1میلیارد دلار خواهد رسید و تا سال 2017 این رقم با رشد چشمگیری مواجه خواهد شد و به بیش از 4میلیارد دلار خواهد رسید.
اخیرا موسسه تحقیقاتی ABI گزارشی ارائه داده است که بیانگر وضعیت مناسب و رو به رشد پلتفرمهای تحویل محتوای ویدئویی در بازار جهانی هستند.
برای
مثال، شبکه عرضه محتوای Akamai که
پیشروی بازار تحویل محتوای ویدئویی به شمار میرود در سال 2011، 475میلیون دلار
درآمد داشته است. شرکت Kit Digital که
پیشروی بازار سیستمهای مدیریت محتوا است، در همین سال نزدیک به 175میلیارد دلار
درآمد از شرکتهای عرضهکننده خدمات سرگرمی و رسانهای به دست آورده است و یا شرکت Brightcove بزرگترین پلتفرم ویدئویی آنلاین (OVP) نیز در سال 2011، در حدود
64میلیون دلار درآمد کسب کرده است.
یکی از تحلیلگران موسسه ABI در این
باره میگوید: "بسیاری از این شرکتها مدعی هستند که از توانایی بالقوهای در
عرضه محتوای ویدئویی برخوردار هستند. البته هریک از آنها برای این کار روش مجزایی
را پیشنهاد کرده اند؛ شرکتهای کوچکتر و شرکتهای خواهان یکپارچهسازی محتوای
رسانههای اجتماعی با پلتفرمهای ساده، بر پلتفرمهای ویدئویی آنلاین متمرکز شدهاند.
از سوی دیگر، پلتفرمهای ویدئویی مدیریتشده برای اپراتورهایی مناسب هستند که از
مهارتهای فنی لازم برای عرضه خدمات ویدئویی برخوردار نیستند و به راهحلهایی
مناسب برای این کار نیازمند هستند. سیستمهای مدیریت محتوا نیز برای اپراتورهای
بزرگی مناسب هستند که دارای سرمایههای متعددی هستند و خواستار مدیریت متمرکز
محتوای ویدئویی هستند. در نهایت، شبکههای تحویل محتوا به گونهای کارامد کلیه
تدارکات لازم برای عرضه محتوای ویدئویی به همه بازیگران این عرصه را سازماندهی و
مدیریت میکنند."
البته بازار ایران نیز از این قاعده مستثنا نیست و به سوی پیشرفت خدمات محتوایی گام برمیدارد. شبکههای CDN یا شبکههای تحویل محتوا که در کشور ایران به تازگی مورد توجه قرار گرفته است، موضوعی است که با ورود رسانههای جدید به فضای ارتباطی کشور از اهمیت مضاعفی برخوردار شده است و پرداختن به آن برای اپراتورها و شرکتهای فعال این حوزه اهمیت بسیاری پیدا کرده است.
ادامه مطلب ...