پلتفرم آنلاین ویدئویی

هاستینگ حرفه ای ویدئو راهی برای پخش ساده و بی دردسر ویدئو در اینترنت

پلتفرم آنلاین ویدئویی

هاستینگ حرفه ای ویدئو راهی برای پخش ساده و بی دردسر ویدئو در اینترنت

دنیای ویدئو مارکتینگ

شاید نتوان معادل فارسی مناسبی برای عبارت Video Marketing Works یافت، اما مفهوم این عبارت بسیار ساده و گویا می­ باشد: بهترین راه حل بازاریابی و دنیای تجارت در حال حاضر استفاده از ویدئو است.

با توجه به گستردگی خدماتی که دنیای مدیا و به خصوص ویدئو می­ تواند ارائه دهد، بهره ­گیری از این تکنولوژی بسیار کارآمد بوده و مزایای بسیاری که در زیر به برخی از آنها اشاره می­ شود به همراه دارد:

-         تاثیر بسیار گسترده در جامعه کاربران : 93 درصد از تعداد 600 سیستم بازاریابی موفق در دنیا در سال 2013 از ویدئو مارکتینگ استفاده نمو­ده ­اند و 85 درصد از این آمار نیز استفاده از سایت­ های موفق هاستینگ را عامل موفقیت تجارت خود بیان نموده­ اند.

-         ارائه محتوای بیشتر در مدت زمان کمتر: استفاده از ویدئو امکان ارائه ی محتوای بیشتری را در مدت زمان کوتاهتری ارائه می­ دهد. در زمان پخش یک ویدئو اطلاعات بسیار بیشتری به کاربران انتقال داده می­ شود، این در حالی است که برای ارائه ­ی همان محتوا در قالب نوشتار مخاطب شما تعداد صفحات بسیاری را باید بررسی نماید و همانطور که همگان بر این موضوع اتفاق نظر دارند هر یک دقیقه ویدئو اطلاعات در حدود 1.8 میلیون کلمه را انتقال می­ دهد.

-         نمایش ویدئو در قالب ایمیل افراد می­ تواند بسیار نرخ بالایی در کلیک بر روی تبلیغات شما داشته باشد. با ارسال یک فایل ویدئو و یا حتی لینکی از ویدئو که توسط یک هاستینگ معتبر تهیه شده باشد به ایمیل افراد، می­ توانید بهترین نتیجه را برای تبیغات خود داشته باشید. استفاده از هاستینگ اختصاصی ویدئو می­ تواند کمک شایانی برای جلوگیری از تمرکز کاربران شما به بخشی مانند ویدئوهای مشابه در زمان نمایش ویدئو شود.

برای درک روند رو به رشد استفاده از ویدئو مارکتینگ می­ توانید ویدئو زیر را که توسط هاستینگ تخصصی Qmery آماده شده است، مشاهده نمایید:


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد