پلتفرم آنلاین ویدئویی

هاستینگ حرفه ای ویدئو راهی برای پخش ساده و بی دردسر ویدئو در اینترنت

پلتفرم آنلاین ویدئویی

هاستینگ حرفه ای ویدئو راهی برای پخش ساده و بی دردسر ویدئو در اینترنت

ویدئوی خود را جذاب تر کنید!


استفاده از ویدئو به کاربران  شما این امکان را می دهد که فرصت آشنایی با فعالیت تجاری شما را به خوبی داشته باشند و احساس بسیار خوبی نسبت به آنچه که در شرکت شما رخ می دهد نیز داشته باشند. این موضوع به طور خاص در مورد فعالیت های تجاری با ابعاد کوچک بسیار اهمیت دارد.

توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که احتمال نمایش ویدئو در موتورهای جستجوگر 53 برابر امکان مشاهده یک متن می باشد. مقالاتی که همراه با ویدئو و یا یک تصویر هستند، با سرعت بالایی در صفحات وب مشاهده شده و به میزان 3 برابر کلیک بیشتری بر روی این صفحات وجود دارد.

استفاده از ویدئو در ایمیل مارکتینگ تعامل بیشتری با مشتریان را برای شما به ارمغان خواهد داشت.

برای ساخت ویدئوهای خود می توانید از شرکت های تبلیغاتی استفاده نمایید ولی اگر این کار برای شما امکان پذیر نمی باشد بهتر است همین امروز دست به کار شوید و برای ساخت ویدئو از وب هاستینگ های اختصاصی استفاده نمایید و به نکات زیر توجه کنید:

1-      با ارائه ویدئو کوتاهتر موفقیت بیشتری خواهید داشت. اصلی ترین بخش ویدئو را در اولین ویدئو قرار دهید و موارد دیگر را به ویدئوهای دیگر انتقال دهید.

2-      استفاده از ویدئو و تصویر را با یکدیگر در نظر گیرید. استفاده از ویدئو، تصاویری از محصول، کارکنان، موقعیت و هر آنچه که به شما سودی می رساند بهترین مزیت برای ویدئوی شما خواهد بود.

3-      پیغام خود را از طریق ویدئو به کاربرانتان انتقال دهید.

4-      استفاده از طنز مختصر در ویدئو سبب جذب مخاطبین بیشتری خواهد شد اما توجه کنید که برای ساخت ویدئوی خود در استفاده از طنز زیاده روی نکنید.

5-      اطمینان یابید که مشتریان شما به راحتی می توانند ویدئوی شما را در فضای وب بیابند. استفاده از اطلاعات تماس در ویدئو کمک بزرگی برای شما خواهد بود.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد